Bu normal bir durum.
Bazen marketler müşteri çekmek için bazı ürünlerde kampanya yaparlar ve hiç kazanmadan hatta cüzzi bir zararla verebilirler.
Burada ama bu kampanyadaki ürünü almak için gelen müşterinin başka ürünler de alacağı ve toplam sepet bazında kazanacaklarıdır.
Ama fiyat çok uygun olduğu için birileri 6 aylık yağ stoğu yapmak isterse sepet bazında komple zarar edebilirler.
Bunu da sepet başına ürün kotası koyarak aşmaya çalışıyorlar.
6 aylık yağ stoğu yapabilecek adam 40 liralık yağ başına 3-4 lira kar edeceğim diye markete 10 kere gidip gelmeye üşenir.
O 3-4 liraya ihtiyacı olan adamın da 6 ay boyunca mutfakta yağ olarak bekleyecek fazladan parası yoktur.
Hocam sebebi üretim sıkıntısı varmış bana söyledikleri şey bu