Pazgha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zengine yata gemiye mazotu 2 3 liraya verirken çiftçiye 8 9 liraya verirsen üretim olmaz tabi dedim kendi kendime
keşke bunu dışarıyada söyleyebilsek hocam