• 16-10-2021, 15:40:22
    #1
    Herkese merhaba
    188 yerleşim 204 ek bilişim lise mezunuyum

    Bütün kontejanlar dolu açık bile dolu yüksek puanlar

    Arafta kaldım nereleri seçebilirim yardımcı olur musunuz

    Ve ariyetten alakasız bölüm seçip kayıt olduktan sonra 2.üniversiteyi seçebilirmişim doğrumudur
  • 16-10-2021, 16:14:12
    #2
    2 yıllık bilişim bölümleri size zaman kaybından başka bir şey kazandırmaz boş yere okula gidip zaman kaybedeceğinize evde 2 yıl yazılım dili öğrenin hem saha masrafsız hem daha etkili hemde kafa rahat. 2 yıllık üniversiteler öyle ana kampüste falan olmuyor gideceğiniz yer izmir antalya bile olsa merkeze 1.5 2 saat uzaklıkta bir dağ başında bulacaksınızdır kendinizi. Yinede sizin kararınız fakat durum bundan ibaret
  • 16-10-2021, 17:12:00
    #3
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıllık bilişim bölümleri size zaman kaybından başka bir şey kazandırmaz boş yere okula gidip zaman kaybedeceğinize evde 2 yıl yazılım dili öğrenin hem saha masrafsız hem daha etkili hemde kafa rahat. 2 yıllık üniversiteler öyle ana kampüste falan olmuyor gideceğiniz yer izmir antalya bile olsa merkeze 1.5 2 saat uzaklıkta bir dağ başında bulacaksınızdır kendinizi. Yinede sizin kararınız fakat durum bundan ibaret
    Yani açıcası sene sonu tecilim bitiyor onun içinde istiyorum
  • 16-10-2021, 17:30:24
    #4
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani açıcası sene sonu tecilim bitiyor onun içinde istiyorum
    6 ay zaten eninde sonunda bu askere gideceksiniz hocam 2 senenizi heba etmek yerine askere gidin 6 ay sonra dönün daha mantıklı bana göre tabi dediğim gibi seçim sizin