Herkese merhaba
188 yerleşim 204 ek bilişim lise mezunuyum
Bütün kontejanlar dolu açık bile dolu yüksek puanlar
Arafta kaldım nereleri seçebilirim yardımcı olur musunuz
Ve ariyetten alakasız bölüm seçip kayıt olduktan sonra 2.üniversiteyi seçebilirmişim doğrumudur