Herkese merhaba
188 yerleşim 204 ek bilişim lise mezunuyum

Bütün kontejanlar dolu açık bile dolu yüksek puanlar

Arafta kaldım nereleri seçebilirim yardımcı olur musunuz

Ve ariyetten alakasız bölüm seçip kayıt olduktan sonra 2.üniversiteyi seçebilirmişim doğrumudur