on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani açıcası sene sonu tecilim bitiyor onun içinde istiyorum
6 ay zaten eninde sonunda bu askere gideceksiniz hocam 2 senenizi heba etmek yerine askere gidin 6 ay sonra dönün daha mantıklı bana göre tabi dediğim gibi seçim sizin