forumda siyasete girmek istemiyorum ama böyle konuları görünce cevap vermek durumunda hissediyorum kendimi.
Olumsuz açılan her konunun içeriği bir şekilde hükümete uzanıyor. Adamın başına taş düşse hükümetten bilecek.
Burda asıl haber olması gereken konu tazminat değil, hondanın fabrikasını kapatmasıdır bence. Böyle büyük bir yabancı sermayenin ülkemizden çekilmesi büyük kayıptır. Tabi muhalefetin başındaki kişi Türkiye'ye yatırım yapmak isteyen yabancı yatırımcılara "türkiye'ye yatırım yapmayın vs." çağrılarını görmez ve duymazsınız.
usta ayık kafayla mı yazdın bunları ? sence honda muhalefet Türkiye'ye yatırım yapmayın dediği için mi kapattı ? YEMİN EDERİM ÇOK GÜLDÜRDÜN
Aklı başında olan her insan muhalefet lideri dedi diye koskoca Honda' nın kalkıp fabrikasını kapatmayacağını bilir.Aksini iddia eden ya cahildir veya iktidardan bir menfaati vardır.
Vergi konusuna gelecek olursak 500 bin TL ikramiye aldıklarını farz edelim.Bu paranın %30 'u 150 bin TL yapar.İşci bu parayı bir kez alacak.Sonrasında işsiz kaalcak.Bunu bile bile o paradan 150 bin TL vergi kesmek zulümdür.
Akıllı olanlar ülkeyi terk ediyor malum kişinin deyimine göre, biz akılsızlar melül melül trene bakıyoruz Hala o parti şu particiler var aman aman aman. Parti muhabbeti olmasa acaba neyi savunacaksınız çok merak ediyorum...
Çalışıyorsun; maaşından vergi kesiliyor. İşsiz kalıyorsun; işsizlik maaşından vergi kesiliyor. Tazminat alıyorsun; tazminatından vergi kesiliyor. Almanya bizi kıskanmayacakta kimi kıskanacak!