Akıllı olanlar ülkeyi terk ediyor malum kişinin deyimine göre, biz akılsızlar melül melül trene bakıyoruz Hala o parti şu particiler var aman aman aman. Parti muhabbeti olmasa acaba neyi savunacaksınız çok merak ediyorum...