ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
usta ayık kafayla mı yazdın bunları ? sence honda muhalefet Türkiye'ye yatırım yapmayın dediği için mi kapattı ? YEMİN EDERİM ÇOK GÜLDÜRDÜN
Hocam bu arkadaşlar ne yapar ne eder bir bahane bulur muhalefet demiş de adam fabrika kapatmış.