Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumda siyasete girmek istemiyorum ama böyle konuları görünce cevap vermek durumunda hissediyorum kendimi.
Olumsuz açılan her konunun içeriği bir şekilde hükümete uzanıyor. Adamın başına taş düşse hükümetten bilecek.

Burda asıl haber olması gereken konu tazminat değil, hondanın fabrikasını kapatmasıdır bence. Böyle büyük bir yabancı sermayenin ülkemizden çekilmesi büyük kayıptır. Tabi muhalefetin başındaki kişi Türkiye'ye yatırım yapmak isteyen yabancı yatırımcılara "türkiye'ye yatırım yapmayın vs." çağrılarını görmez ve duymazsınız.
usta ayık kafayla mı yazdın bunları ? sence honda muhalefet Türkiye'ye yatırım yapmayın dediği için mi kapattı ? YEMİN EDERİM ÇOK GÜLDÜRDÜN