Aklı başında olan her insan muhalefet lideri dedi diye koskoca Honda' nın kalkıp fabrikasını kapatmayacağını bilir.Aksini iddia eden ya cahildir veya iktidardan bir menfaati vardır.

Vergi konusuna gelecek olursak 500 bin TL ikramiye aldıklarını farz edelim.Bu paranın %30 'u 150 bin TL yapar.İşci bu parayı bir kez alacak.Sonrasında işsiz kaalcak.Bunu bile bile o paradan 150 bin TL vergi kesmek zulümdür.

Buradan çıkan sonuç devlet işciye zulmediyor.