Saçlar yerinde çok şükür ama 1-2 sene daha böyle 7-24 çalışırsam muazzam saçlarımdan olacağım..
Boş boş oturan derdi tasası olan işinin başında olan abilerime kardeşlerime hayırlı geceler ve kolaylıklar diliyorum..
Konu başlığının esprisi:
https://www.youtube.com/watch?v=NuVKfpSQDc8
Calis calis calis.. para? para yok calisss
3
●237
- 07-10-2021, 14:43:40Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çalış çalış sen var çok çalışmak
hepimiz aynıyız çalış çalış ebenin ... bi karış
