• 07-10-2021, 02:07:27
    #1
    Saçlar yerinde çok şükür ama 1-2 sene daha böyle 7-24 çalışırsam muazzam saçlarımdan olacağım..

    Boş boş oturan derdi tasası olan işinin başında olan abilerime kardeşlerime hayırlı geceler ve kolaylıklar diliyorum..

    Konu başlığının esprisi:

    https://www.youtube.com/watch?v=NuVKfpSQDc8
  • 07-10-2021, 14:43:40
    #2
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçlar yerinde çok şükür ama 1-2 sene daha böyle 7-24 çalışırsam muazzam saçlarımdan olacağım..

    Boş boş oturan derdi tasası olan işinin başında olan abilerime kardeşlerime hayırlı geceler ve kolaylıklar diliyorum..

    Konu başlığının esprisi:

    https://www.youtube.com/watch?v=NuVKfpSQDc8




    çalış çalış sen var çok çalışmak

    hepimiz aynıyız çalış çalış ebenin ... bi karış
  • 07-10-2021, 14:59:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sadece çalışmaktan değil deli gibi stres yaptığımdan da dudaklarımı yiyorum ve saçlar da gitti gidiyor. Ufak bir rüzgarda bile bir kaç tutam dökülüyor onu da geçtim döküldükleri yetmiyor sanki beyazlıyorlar
  • 07-10-2021, 23:02:50
    #4
    Gerçekten çok zor süreçlerden geçiyoruz. Gece gündüz çalışıyoruz aldığımız aynı, verdiğimiz gün geçtikçe katlanıyor. Gelir, giderleri karşılamıyor bu sefer bankanın kucağına düşüyoruz. Yanında bonus olarak sağlımızdan da oluyoruz.