Sadece çalışmaktan değil deli gibi stres yaptığımdan da dudaklarımı yiyorum ve saçlar da gitti gidiyor. Ufak bir rüzgarda bile bir kaç tutam dökülüyor onu da geçtim döküldükleri yetmiyor sanki beyazlıyorlar