Gerçekten çok zor süreçlerden geçiyoruz. Gece gündüz çalışıyoruz aldığımız aynı, verdiğimiz gün geçtikçe katlanıyor. Gelir, giderleri karşılamıyor bu sefer bankanın kucağına düşüyoruz. Yanında bonus olarak sağlımızdan da oluyoruz.