Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçlar yerinde çok şükür ama 1-2 sene daha böyle 7-24 çalışırsam muazzam saçlarımdan olacağım..

Boş boş oturan derdi tasası olan işinin başında olan abilerime kardeşlerime hayırlı geceler ve kolaylıklar diliyorum..

Konu başlığının esprisi:

https://www.youtube.com/watch?v=NuVKfpSQDc8




çalış çalış sen var çok çalışmak

hepimiz aynıyız çalış çalış ebenin ... bi karış