• 30-09-2021, 21:13:01
    #19
    kayamedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam onlara da videoda yer vereceğim lakin ufak bir sebep söyleyim sıcaklık ve fan sesi
    Sıcaklık ve fan sesi istemiyorsanız. MSİ markasından uzak durabilirsiniz. En üst segment cihazlarından biri elimizde mevcut. Fan sesi zaten yan odadan duyulacak şekilde ısı olayına geleceksek kısaca özetlersem performanslı bir oyun oynuyorsan sol elin ter içinde kalıyor. Fanları kapatırsan ateş gibi oluyor dokunamıyorsun.

    Cihazı aldıktan ilk 6 ay içinde wifi kartı yandı. Sebebi belli cihaz sıcaklığı donanıma kadar etki ediyor.
  • 30-09-2021, 21:15:14
    #20
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nvdia ekran kartım var. Malesef saf debian kullanamıyorum.
    Tüh kullanmak isteseniz bile baya uğraşmanız gerekiyor. Linux mintde baya iyidir. Windows kullanmayın kullandırtmayın
  • 30-09-2021, 21:21:10
    #21
    Kısaca benim görüşüm gömülü işlemci ye geçildi bilgisayarlar inceldi mukavemet özeliği yitirildi anakartlar artık fazlalıklarından atıldı atıyorum 3 4 komponent yaptığı işi artık tek komponent Yapar oldu sonuç işlemci arızası olursa ana kart çöp Yenisi Al mantığı geldi geliyor gibi çünkü artık ana kart olayını tablet kartı olayına çevirecekler tamir olayı kaldırıp yenisini almaya zorlayacaklar görüşüm bu yönde @residense ne diyorsun bu konuya
  • 01-10-2021, 03:03:30
    #22
    Ben monster abra A7 kullanıyorum 1 seneden fazla oldu hiç sorun yaşamadım
  • 01-10-2021, 20:53:45
    #23
    2009 yılından beri Monster kullanıyorum asla pişmanlık yaşatmadı. Ne servis ücretleri, ne arıza, ne servis olarak.
    Çantanın fermuarı bozuluyor onu bile değişiyorlar.