Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nvdia ekran kartım var. Malesef saf debian kullanamıyorum.
Tüh kullanmak isteseniz bile baya uğraşmanız gerekiyor. Linux mintde baya iyidir. Windows kullanmayın kullandırtmayın