Kısaca benim görüşüm gömülü işlemci ye geçildi bilgisayarlar inceldi mukavemet özeliği yitirildi anakartlar artık fazlalıklarından atıldı atıyorum 3 4 komponent yaptığı işi artık tek komponent Yapar oldu sonuç işlemci arızası olursa ana kart çöp Yenisi Al mantığı geldi geliyor gibi çünkü artık ana kart olayını tablet kartı olayına çevirecekler tamir olayı kaldırıp yenisini almaya zorlayacaklar görüşüm bu yönde @residense ne diyorsun bu konuya