• 25-09-2021, 17:48:00
    #10
    Ben sırf bu sebeple şahıs şirketi kurdum gelir vergisine tabiiyim, ayrıca KDV ödüyorum. Beni ilgilendiren bir durum var mı bu durumda?
  • 25-09-2021, 17:51:13
    #11
    'çok beklersiniz'
  • 25-09-2021, 17:52:19
    #12
    leaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelen para belli bir noktayı geçince vergi alıcaklarmış. Ben öyle anladım.
    öyle birşey denmedi hocam
  • 25-09-2021, 17:53:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    iyi tokatlıyorlar valla
  • 25-09-2021, 17:57:23
    #14
    Şirketi olup vergi ödeyenleri ilgilendiren bir durum mu acaba? Herhalde %18 KDV + %24 ÖTV + %15 ek vergi isteyemezler

    Sanırım şirketi olmayanların aldıkları paraları vergilendirmesi için yapılan bir çalışma. Eğer öyle ise, şirket kurmaya gerek kalmadan kazançlarının %15'ini vereceklerse bence avantajlı bi durum. En azından bi kaç sene sonra cezalarla birlikte vergi memurları 100 200 bin lira ceza diye kapıya dayanmazlar.
  • 25-09-2021, 17:58:08
    #15
    Domigon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sırf bu sebeple şahıs şirketi kurdum gelir vergisine tabiiyim, ayrıca KDV ödüyorum. Beni ilgilendiren bir durum var mı bu durumda?
    Bağkur seni ilgilendirmiyorsa kapatırsın şirketi.
    sadece %15 kazandığın paradan kesilir.
    Şirket olarak çok daha fazlasını ödüyorsun muhtemelen.
  • 25-09-2021, 18:04:04
    #16
    sadece adsenseden kazanç sağlayanlar için iyi bir olay muhasebe evrak vs. vs. uğraşmayacaklar kafaları rahat olur bari
  • 25-09-2021, 18:07:02
    #17
    Tespit edebiliyorsa alır. Yakalanmayın arkadaşlar çok zor değil 😂
  • 25-09-2021, 18:09:26
    #18
    rodokarde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağkur seni ilgilendirmiyorsa kapatırsın şirketi.
    sadece %15 kazandığın paradan kesilir.
    Şirket olarak çok daha fazlasını ödüyorsun muhtemelen.
    Deri imalatımız da var, iki koldan gidiyoruz hem imalat hem domain satışı..