rodokarde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağkur seni ilgilendirmiyorsa kapatırsın şirketi.
sadece %15 kazandığın paradan kesilir.
Şirket olarak çok daha fazlasını ödüyorsun muhtemelen.
Deri imalatımız da var, iki koldan gidiyoruz hem imalat hem domain satışı..