Ben sırf bu sebeple şahıs şirketi kurdum gelir vergisine tabiiyim, ayrıca KDV ödüyorum. Beni ilgilendiren bir durum var mı bu durumda?
Bağkur seni ilgilendirmiyorsa kapatırsın şirketi.
sadece %15 kazandığın paradan kesilir.
Şirket olarak çok daha fazlasını ödüyorsun muhtemelen.