Şirketi olup vergi ödeyenleri ilgilendiren bir durum mu acaba? Herhalde %18 KDV + %24 ÖTV + %15 ek vergi isteyemezler

Sanırım şirketi olmayanların aldıkları paraları vergilendirmesi için yapılan bir çalışma. Eğer öyle ise, şirket kurmaya gerek kalmadan kazançlarının %15'ini vereceklerse bence avantajlı bi durum. En azından bi kaç sene sonra cezalarla birlikte vergi memurları 100 200 bin lira ceza diye kapıya dayanmazlar.