• 11-09-2021, 23:46:35
    #19
    Büyük geçmiş olsun, o anda uyansan ya canından ya özgürlüğünden olacaksın. Allah saglık sıhhat versin yine toparlarsın inşallah
  • 12-09-2021, 00:38:43
    #20
    Geçmis olsun
  • 12-09-2021, 02:03:41
    #21
    geçmiş olsun hocam 3.kat en son katmı
  • 12-09-2021, 02:04:22
    #22
    Çok geçmiş olsun. Hırsızların sınırı yok. Gökdelene de çıkıyorlar, yerin altına da iniyorlar. Balkonu açmaya korkar olduk. Başıma gelmez demeyin, tedbiri elden bırakmayın.
  • 12-09-2021, 03:00:12
    #23
    Geçmiş olsun babamıda aynı şekilde soydular hocam
  • 12-09-2021, 07:32:31
    #24
    Çok gecmis olsun. Esasinda emniyet pesine düşse, TC'de hırsız kalmaz.

    Bir arkadasım aracta uyurken aynı yöntemle soyuldu.

    Bu arada çatı katları hırsızların en sevdigi yerlerdir. Dublex evlere dikkat edin.
  • 12-09-2021, 15:55:45
    #25
    Geçmiş olsun.
  • 12-09-2021, 16:44:13
    #26
    WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam 3.kat en son katmı
    Teşekkürler. Evet en son kat merdivende bulunan havalandırma penceresinden girmişler.
  • 12-09-2021, 16:47:09
    #27
    neoplan37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük geçmiş olsun, o anda uyansan ya canından ya özgürlüğünden olacaksın. Allah saglık sıhhat versin yine toparlarsın inşallah
    Teşekkürler hocam. Dediğiniz gibi olucaktı. Şimdi çok öfkeliyim giden arşivime yanıyorum. İşim gücüm elimden gitti. Gidip tornacı da iş başı yaptım. Mecburiyetten yoksa yiyicek ekmek bulamazdım. Allah tan bekarım. Evli çocuklu olsam daha çok sıkıntı olurdu.