neoplan37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük geçmiş olsun, o anda uyansan ya canından ya özgürlüğünden olacaksın. Allah saglık sıhhat versin yine toparlarsın inşallah
Teşekkürler hocam. Dediğiniz gibi olucaktı. Şimdi çok öfkeliyim giden arşivime yanıyorum. İşim gücüm elimden gitti. Gidip tornacı da iş başı yaptım. Mecburiyetten yoksa yiyicek ekmek bulamazdım. Allah tan bekarım. Evli çocuklu olsam daha çok sıkıntı olurdu.