• 11-09-2021, 22:02:03
    #10
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Çok geçmiş olsun. Allah beterinden korusun.
  • 11-09-2021, 22:03:14
    #11
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun. Bu işini yapmayan federallerden nefret ediyorum.
    Ortak çalıştıklarını söyleyebilirim ama ispat edemem.. Yine de kendi hayatları kendi Şerefleriyle yaşarlar. Kendilerini hesaba çekerler diye umuyorum. Savcı dayım olsaydı kesin bulunurdu.
  • 11-09-2021, 22:03:44
    #12
    nraltas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah namazı için camiye gittim. Cüz okundu namaz kıldık. Sabah 06:10da Bayrampaşa Vatan mah. Bulunan ikametime geçtim. Sabah 08:00de komşularım işe çıkmışlar kapım kapalıymış. Bende normalde uyumazdım camiiden gelince. O sabah uyudum. Telefonum alarmı her zaman 10:00 ayarlı. Telefonuma saat kaç olmuş diye bakmak isterken telefonum yoktu. Yanı başımda 1 mt ötede olan bilgisayar masasına baktım tel şarjda mı diye. Bakınca hayatımın şokunu yaşadım. Telefon laptop cüzdanım da bulunan param. Küçük bir masaya bıraktığım 30 TL kağıt 5tl bozuk parayı bile çalmışlar . 3ncü katta oturuyorum. Çatıdan pencereyi açıp girmişler uykum normalde çok hafif işin tuhaf yanı bunlar daha rahat hareket edebilmek için Sprey kullanmışlar ben şoku yaşarken ayakta zor duruyordum. Göz kapaklarım ağırlaşmıştı. O denli etkili. İstanbul'da ikamet eden arkadaşlar lütfen dikkat etsinler. 3 ekip polis ayrı ayrı geldi. Hepsi boşşş. Zerre umurlarında değil. Yaklaşık 18bin zararım oldu. Emanet para da vardı. Herşey silip süpürmüşer. Doğuma büyüme Diyarbarkır'lıyım çok samimiyim böyle hunharca bir hırsızlık görmedim. Odamı darmadağın etmişler. Konuyu açıp açmamak gibi tereddüte girdim. Olaki başkasının başına aynı olay gelmesin diye yazdım. Lütfen Dikkatli olun. Ben yandım siz yanmayın. Ayrıca laptop faturası bulamadım veremedim emniyete. Telefon faturasını verdim açıkçası hiç umudum yok.
    ( Konuyu yanlış yerde açmış isem affola.)
    Geçmiş olsun hemşerim.
  • 11-09-2021, 22:04:18
    #13
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun. Allah beterinden korusun.
    Teşekkür ederim. Amin. Cümlemizi korusun.
  • 11-09-2021, 22:05:09
    #14
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hemşerim.
    Allah razı olsun.
  • 11-09-2021, 22:34:23
    #15
    Geçmiş olsun hocam, umarım en yakın zamanda bulunurlar.
  • 11-09-2021, 22:42:32
    #16
    Gecmis olsun bizimde araba calinmisti bulamadilar.
  • 11-09-2021, 22:46:26
    #17
    Vatan mahallesinde otururken bizimde eve girip börek ayran yiyip cıkmıslardı spreyci hırsız
  • 11-09-2021, 22:49:21
    #18
    Öncelikle geçmiş olsun bu dönemde iki güvenlik yöntemi var ya aşağıdaki köpek sahibi olmak yada güvenlik sistemi kurmak. Hırsızdan, kavgadan, icradan vs. herşeyden korur