• 12-09-2021, 17:28:23
    #28
    Çok geçmiş olsun. Allah beterinden korusun.
  • 12-09-2021, 19:11:11
    #29
    Geçmiş olsun.
    Bizim eve 2 kez hırsız girdi o kadar büyük kaybımız olmadı. Olabildiğince pahalı bir şeyler tutmamaya çalışıyoruz. bi 1000 TL altın gitmişti.
    Ben daha bir kez dahi polisin hırsızı yakalayabildiğini görmedim.
    Hele ki karşı daireye hırsız girdi ev boş diye evi kundakladı bir şey bulamayıp onu bile bulamadılar.