Çok geçmiş olsun. Bu işini yapmayan federallerden nefret ediyorum.
Ortak çalıştıklarını söyleyebilirim ama ispat edemem.. Yine de kendi hayatları kendi Şerefleriyle yaşarlar. Kendilerini hesaba çekerler diye umuyorum. Savcı dayım olsaydı kesin bulunurdu.