• 01-09-2021, 21:18:34
    #1
    Arkadaşlar merhaba. Forumda birisi mesaj atarken yada attığım mesaja "Merhaba" yada "Selam" vs. gibi şeyler yazmadığı zaman garibime gidiyor. Bu duruma sadece ben mi takılıyorum acaba çok merak ediyorum. Benim gibi düşünen arkadaşlar var mı?
  • 01-09-2021, 21:21:39
    #2
    duygularıma tercüme oldunuz. Gerçekten bende öyleyim, merhaba yazılmamış bir mesaj gelince bir kötü hissediyorum, hatta trip atıp bende merhaba demiyorum. Garip...
  • 01-09-2021, 21:21:50
    #3
    Benim de garibime gidiyor. Önce Merhaba yazmanın saha iyi olduğuna inanıyorum
  • 01-09-2021, 21:22:17
    #4
    Webuvi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba. Forumda birisi mesaj atarken yada attığım mesaja "Merhaba" yada "Selam" vs. gibi şeyler yazmadığı zaman garibime gidiyor. Bu duruma sadece ben mi takılıyorum acaba çok merak ediyorum. Benim gibi düşünen arkadaşlar var mı?
    selamsız sabahsız iletişim kurulmaz hocam.

    onların eksikliği. takılmayın çok fazla.
    • GOWEB
    • Naber
    GOWEB ve Naber bunu beÄŸendi.
    2 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 01-09-2021, 21:22:27
    #5
    Merhaba veya Selam demek zorunlu değil, nezaket kavramı selam-merhaba demekten daha fazlası; takılmayın böyle şeylere
  • 01-09-2021, 21:24:11
    #6
    Bende sevmiyorum nezaketen öncelikle Selam verilmeli ya da Merhaba denmeli.
  • 01-09-2021, 21:24:54
    #7
    Pata küte mesaj atana ben cevap vermiyorum hocam ilk mesajı ben atmış olsam bile. Orada kalıyor, hatta çoğunda siliyorum mesajı.
  • 01-09-2021, 21:26:05
    #8
    Ben birine Merhaba yazdım. "Merabana meraba kardeş" diye cevap verdi (forumdan biri değil). Şimdi Merhaba yazarken, 100 kere düşünüyorum... En azından böyle bir şeyle karşılaşmamışsınız hocam. Buna da şükredin.
  • 01-09-2021, 21:29:23
    #9
    Merhabalar,
    forumda çok takılınca kaçınılmaz bir durumdur