"MERHABA" Sorunu - Tek takılan ben miyim ?
8
●129
- 01-09-2021, 21:21:39duygularıma tercüme oldunuz. Gerçekten bende öyleyim, merhaba yazılmamış bir mesaj gelince bir kötü hissediyorum, hatta trip atıp bende merhaba demiyorum. Garip...
- 01-09-2021, 21:22:27Merhaba veya Selam demek zorunlu değil, nezaket kavramı selam-merhaba demekten daha fazlası; takılmayın böyle şeylere
- 01-09-2021, 21:24:54Pata küte mesaj atana ben cevap vermiyorum hocam ilk mesajı ben atmış olsam bile. Orada kalıyor, hatta çoğunda siliyorum mesajı.
- 01-09-2021, 21:29:23Merhabalar,
forumda çok takılınca kaçınılmaz bir durumdur