Arkadaşlar merhaba. Forumda birisi mesaj atarken yada attığım mesaja "Merhaba" yada "Selam" vs. gibi şeyler yazmadığı zaman garibime gidiyor. Bu duruma sadece ben mi takılıyorum acaba çok merak ediyorum. Benim gibi düşünen arkadaşlar var mı?