Ben birine Merhaba yazdım. "Merabana meraba kardeş" diye cevap verdi (forumdan biri değil). Şimdi Merhaba yazarken, 100 kere düşünüyorum... En azından böyle bir şeyle karşılaşmamışsınız hocam. Buna da şükredin.