Konu
"MERHABA" Sorunu - Tek takılan ben miyim ?
01-09-2021, 21:22:27
#5
yalinyalniz
Merhaba veya Selam demek zorunlu değil, nezaket kavramı selam-merhaba demekten daha fazlası; takılmayın böyle şeylere