• 01-09-2021, 15:52:46
    #1
    Merhaba. Araştırma konum var, ve ben şu anda iktidarda olan partiyim. Bana ne sormak isterdiniz?
    Mesela: 128 milyar dolar nerede, Mülteci konusu ne olacak? gibisinden aklınıza gelen soruları sorabilirsiniz. Sadece soruları toplayıp konuma ekleyeceğim. Olay siyasi konu değil, araştırma ödevimdir. Teşekkür ederim.
  • 01-09-2021, 15:55:07
    #2
    1) Niye dini kullanıyorsunuz?
    2) Niçin sizin düşüncenize katılmayan insanlara fet*cü gözüyle bakıyorsunuz?
    3) Niçin iş adamlarının vergisini silip o vergiyi milletten fazlasıyla alıyorsunuz?
    4) Niçin adaletsiz bir yönetim anlayışını tercih ediyorsunuz?
    5) Niçin kendi partinizde ki milletvekilleri, bakanlar vs. birden çok maaş alıyorlar?
    6) Niçin her mitingde veya depremde, selde vs. olaylarda millet orada acı yaşarken gidip millete çay atıyorsunuz?
    7) Niçin tarikatlara bu kadar değer veriyorsunuz? Ve tarikatlarda bunca sapıklık, taciz, tecavüz olurken sesiniz çıkmıyor? Adaletiniz işlemiyor?
    8) Suriyelileri ve Afganlara karşı niçin bir şey yapmıyorsunuz? Onları neden ülkede istiyorsunuz? 5 milyon mülteciden oy toplamak için 81 milyon vatandaşınızdan niye vazgeçiyorsunuz?
    9) Ve en önemlisi için Atatürk'ü sevmiyorsunuz?
  • 01-09-2021, 15:56:06
    #3
    Nasıl böyle zevkli mi ?
  • 01-09-2021, 15:56:21
    #4
    Neden Çay?
  • 01-09-2021, 15:56:54
    #5
    Trevor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba. Araştırma konum var, ve ben şu anda iktidarda olan partiyim. Bana ne sormak isterdiniz?
    Mesela: 128 milyar dolar nerede, Mülteci konusu ne olacak? gibisinden aklınıza gelen soruları sorabilirsiniz. Sadece soruları toplayıp konuma ekleyeceğim. Olay siyasi konu değil, araştırma ödevimdir. Teşekkür ederim.
    Merhaba,

    neden sende yaşıtların gibi emekli olup küçük bir kasabaya yerleşmiyorsun?
  • 01-09-2021, 16:05:30
    #6
    2023 de gerçekten kazanacağınıza inanıyor musunuz ?
    Ülkeme afganları ve suriyelileri oy fazlası olsun diye mi dolduruyorsunuz ?
    Neden sizin gibi düşünmeyenleri hain-fetocu-nankör vs diye itham ediyorsunuz ?
    Evi ocagı yanmış vatandaşlarla alay eder gibi çay fırlatmak ayıp değil mi ?
    Osman öcalan denen pkklıyı neden trt ye çıkardınız ?
    Akp hükümeti geldiğinden beri ülkemde bir atatürk düşmanlığı başladı ve bunu onların yaydığına inanıyorum katılıyor musunuz ?
    Neden tarafsız bir cumhurbaşkanı yok ? Cumhurbaşkanı tarafsız olmamalı mı ?
    Soracak o kadar soru var ki beni de fetocu vs ilan edersiniz diye korkuyorum =)))) .Bu kadar soru yeter bence .
  • 01-09-2021, 16:07:26
    #7
    Merhaba. İnsanların yüzüne nasıl utanmadan bakabiliyorsunuz?
  • 01-09-2021, 16:07:34
    #8
    Neden düşünce özgürlüğümüz yok? Üstteki arkadaşın dediği gibi, neden dini kullanıyor ve bu konuda baskı oluşturuyorsunuz?
    Neden eskisi gibi sahil boyunda veya mahalle aralarında keyif birası içemiyoruz?
    Neden her kriz fırsata çevriliyor ?
    Neden bu kadar çok vergi alınıyor?
    Neden üniversite mezunları BIM ve benzeri gibi marketlerde veya benzeri işlerde çalışmak zorunda kalıyor?
    Neden bir taraf seçmek zorundayız? Bu ülke de tarafsız yaşayamayacak mıyız?
    Neden Laik değiliz?
    Neden Araplar bizim vatanımızda kendi topraklarında gibi yaşıyorlar?
    Neden Türk Milleti ekonomik olarak zayıflatılmaya çalışılıyor?
    Neden Türk Lirası kazanmak yerine Dolar/Euro kazanmayı tercih etmeye başladık?

    NOT: Bu sorularım direkt olarak bir kişi veya kişilere değildir. İktidara bir yakarıştır. Bunlara neden bir çözüm bulunamıyor? Yada bulunmak mı istenmiyor?
  • 01-09-2021, 16:11:23
    #9
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2023 de gerçekten kazanacağınıza inanıyor musunuz ?
    Ülkeme afganları ve suriyelileri oy fazlası olsun diye mi dolduruyorsunuz ?
    Neden sizin gibi düşünmeyenleri hain-fetocu-nankör vs diye itham ediyorsunuz ?
    Evi ocagı yanmış vatandaşlarla alay eder gibi çay fırlatmak ayıp değil mi ?
    Osman öcalan denen pkklıyı neden trt ye çıkardınız ?
    Akp hükümeti geldiğinden beri ülkemde bir atatürk düşmanlığı başladı ve bunu onların yaydığına inanıyorum katılıyor musunuz ?
    Neden tarafsız bir cumhurbaşkanı yok ? Cumhurbaşkanı tarafsız olmamalı mı ?
    Soracak o kadar soru var ki beni de fetocu vs ilan edersiniz diye korkuyorum =)))) .Bu kadar soru yeter bence .
    Bir çok satırımı sildim şimdi fet*cu derler diye Bu ülkenin en büyük sorunu da zaten bu insanlar düşüncelerini aklından bile geçirmeye korkar oldu. Sorgulayan ve soru yönelten t*rör yaftalamasıyla karşı karşıya kalabiliyor. Aman aman.. Cezaevleri soğuktur.