Neden düşünce özgürlüğümüz yok? Üstteki arkadaşın dediği gibi, neden dini kullanıyor ve bu konuda baskı oluşturuyorsunuz?
Neden eskisi gibi sahil boyunda veya mahalle aralarında keyif birası içemiyoruz?
Neden her kriz fırsata çevriliyor ?
Neden bu kadar çok vergi alınıyor?
Neden üniversite mezunları BIM ve benzeri gibi marketlerde veya benzeri işlerde çalışmak zorunda kalıyor?
Neden bir taraf seçmek zorundayız? Bu ülke de tarafsız yaşayamayacak mıyız?
Neden Laik değiliz?
Neden Araplar bizim vatanımızda kendi topraklarında gibi yaşıyorlar?
Neden Türk Milleti ekonomik olarak zayıflatılmaya çalışılıyor?
Neden Türk Lirası kazanmak yerine Dolar/Euro kazanmayı tercih etmeye başladık?
NOT: Bu sorularım direkt olarak bir kişi veya kişilere değildir. İktidara bir yakarıştır. Bunlara neden bir çözüm bulunamıyor? Yada bulunmak mı istenmiyor?