1) Niye dini kullanıyorsunuz?
2) Niçin sizin düşüncenize katılmayan insanlara fet*cü gözüyle bakıyorsunuz?
3) Niçin iş adamlarının vergisini silip o vergiyi milletten fazlasıyla alıyorsunuz?
4) Niçin adaletsiz bir yönetim anlayışını tercih ediyorsunuz?
5) Niçin kendi partinizde ki milletvekilleri, bakanlar vs. birden çok maaş alıyorlar?
6) Niçin her mitingde veya depremde, selde vs. olaylarda millet orada acı yaşarken gidip millete çay atıyorsunuz?
7) Niçin tarikatlara bu kadar değer veriyorsunuz? Ve tarikatlarda bunca sapıklık, taciz, tecavüz olurken sesiniz çıkmıyor? Adaletiniz işlemiyor?
8) Suriyelileri ve Afganlara karşı niçin bir şey yapmıyorsunuz? Onları neden ülkede istiyorsunuz? 5 milyon mülteciden oy toplamak için 81 milyon vatandaşınızdan niye vazgeçiyorsunuz?
9) Ve en önemlisi için Atatürk'ü sevmiyorsunuz?