Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2023 de gerçekten kazanacağınıza inanıyor musunuz ?
Ülkeme afganları ve suriyelileri oy fazlası olsun diye mi dolduruyorsunuz ?
Neden sizin gibi düşünmeyenleri hain-fetocu-nankör vs diye itham ediyorsunuz ?
Evi ocagı yanmış vatandaşlarla alay eder gibi çay fırlatmak ayıp değil mi ?
Osman öcalan denen pkklıyı neden trt ye çıkardınız ?
Akp hükümeti geldiğinden beri ülkemde bir atatürk düşmanlığı başladı ve bunu onların yaydığına inanıyorum katılıyor musunuz ?
Neden tarafsız bir cumhurbaşkanı yok ? Cumhurbaşkanı tarafsız olmamalı mı ?
Soracak o kadar soru var ki beni de fetocu vs ilan edersiniz diye korkuyorum =)))) .Bu kadar soru yeter bence .
Bir çok satırımı sildim şimdi fet*cu derler diye Bu ülkenin en büyük sorunu da zaten bu insanlar düşüncelerini aklından bile geçirmeye korkar oldu. Sorgulayan ve soru yönelten t*rör yaftalamasıyla karşı karşıya kalabiliyor. Aman aman.. Cezaevleri soğuktur.