• 21-08-2021, 01:19:13
    #1
    Uzun bir süredir düşündüğüm ancak uzun uzun düşünmeye bile gerek olmadığına karar verdiğim yurtdışına gitme fikrini faaliyete dökmeye hazırlanıyorum.

    Şuan 26 yaşındayım. Yabancı dili sıfırdan iki sene içinde öğrenip, yurtdışına gitmeyi hedefliyorum.

    Yurtdışında ne iş yapıcam, nasıl gidicem hakkında genel fikirler var ama bu süreç içinde daha sağlam bilgi ve yöntemlere ulaşacağıma eminim.
    ... Başarmak yolun yarısıdır.

    Hiç bir açıdan, hiç kimseden, hiç bir anlamda destek görmüyorum. Tamamen hür irademle çıkacağım bu yol için sizden de fikirler bekliyorum. Gittiğimde mutlaka bu konuyu güncelleyeceğim.
  • 21-08-2021, 01:20:52
    #2
    Zaten asıl mesele gidebilmekte. Yol olsa, ülkenin yarısı gitmişti
  • 21-08-2021, 01:22:23
    #3
    Vatan toprağını bırakıp gitmek var mıydı diyenlerden değilim. Yolun açık olsun. Düzen kur bizi de al
  • 21-08-2021, 01:23:01
    #4
    OrhanBilge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten asıl mesele gidebilmekte. Yol olsa, ülkenin yarısı gitmişti
    Yola çıkanların gittiğine şahit oldum. Yola çıkmadan konuşmak en azından benim için cesaret.
  • 21-08-2021, 01:23:34
    #5
    Ben farklı bir yol buldum. Yurtdışından kazanıp Türkiye de yemek. Bu şekilde herşey yolunda oluyor.
  • 21-08-2021, 01:25:15
    #6
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun bir süredir düşündüğüm ancak uzun uzun düşünmeye bile gerek olmadığına karar verdiğim yurtdışına gitme fikrini faaliyete dökmeye hazırlanıyorum.

    Şuan 26 yaşındayım. Yabancı dili sıfırdan iki sene içinde öğrenip, yurtdışına gitmeyi hedefliyorum.

    Yurtdışında ne iş yapıcam, nasıl gidicem hakkında genel fikirler var ama bu süreç içinde daha sağlam bilgi ve yöntemlere ulaşacağıma eminim.
    ... Başarmak yolun yarısıdır.

    Hiç bir açıdan, hiç kimseden, hiç bir anlamda destek görmüyorum. Tamamen hür irademle çıkacağım bu yol için sizden de fikirler bekliyorum. Gittiğimde mutlaka bu konuyu güncelleyeceğim.
    Reis bavulunda yer faln varmi bende içime girip geleyim benide götür 😄
  • 21-08-2021, 01:25:30
    #7
    Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben farklı bir yol buldum. Yurtdışından kazanıp Türkiye de yemek. Bu şekilde herşey yolunda oluyor.
    Yerelde geçici çözüm olarak bakıyorum buna. Malum buralarda her şey bir sürpriz. Bir çok açıdan değerlendirmek gerekiyor.
  • 21-08-2021, 01:25:46
    #8
    Anadil gibi İngilizceye gerek yok ve üstesinden gelemeyecegin bir problem yok. Kendine güven ve ilk maddi rahatlığında adımını at. Hayat senin hayatın. Herşey gönlünce olsun.

    Not: yola cikacagin zaman adres Bulgaristan olursa bana bir mesaj bırakabilirsin. Vatandaşı olarak elimden geldiğince yardımcı olurum
  • 21-08-2021, 01:26:40
    #9
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerelde geçici çözüm olarak bakıyorum buna. Malum buralarda her şey bir sürpriz. Bir çok açıdan değerlendirmek gerekiyor.
    Euro 5 TL gibi rakamlara düşmediği sürece bir sorun görmüyorum ben