• 21-08-2021, 01:27:01
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bi tık kendime benzettim bir kaç yıl önce bende artık gidiyorum burada yaşanmaz dedim ve şuanda Almanya'ya yerleştim çevremde de kendine inanipta hedefine ulaşamayan pek görmedim.
  • 21-08-2021, 01:27:07
    #11
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun bir süredir düşündüğüm ancak uzun uzun düşünmeye bile gerek olmadığına karar verdiğim yurtdışına gitme fikrini faaliyete dökmeye hazırlanıyorum.

    Şuan 26 yaşındayım. Yabancı dili sıfırdan iki sene içinde öğrenip, yurtdışına gitmeyi hedefliyorum.

    Yurtdışında ne iş yapıcam, nasıl gidicem hakkında genel fikirler var ama bu süreç içinde daha sağlam bilgi ve yöntemlere ulaşacağıma eminim.
    ... Başarmak yolun yarısıdır.

    Hiç bir açıdan, hiç kimseden, hiç bir anlamda destek görmüyorum. Tamamen hür irademle çıkacağım bu yol için sizden de fikirler bekliyorum. Gittiğimde mutlaka bu konuyu güncelleyeceğim.
    Bence çok doğru bir karar hocam. İnanmak başarmanın yarısıdır derler. Amerika Birleşik Devletlerini düşünürseniz detaylı konuşalım. WhatsApp'tan ulaşabilirsiniz.
  • 21-08-2021, 01:27:11
    #12
    Mushroom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anadil gibi İngilizceye gerek yok ve üstesinden gelemeyecegin bir problem yok. Kendine güven ve ilk maddi rahatlığında adımını at. Hayat senin hayatın. Herşey gönlünce olsun.

    Not: yola cikacagin zaman adres Bulgaristan olursa bana bir mesaj bırakabilirsin. Vatandaşı olarak elimden geldiğince yardımcı olurum
    Bu yoruma bir minnet bırakıyorum 😊
  • 21-08-2021, 01:29:26
    #13
    Ahh kardesim. Ben ing ogretmeniyim. Dilim anadil gibi. Ama o is oyle olmuyor iste.
  • 21-08-2021, 01:31:35
    #14
    Rawnessteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi tık kendime benzettim bir kaç yıl önce bende artık gidiyorum burada yaşanmaz dedim ve şuanda Almanya'ya yerleştim çevremde de kendine inanipta hedefine ulaşamayan pek görmedim.
    Nasıl gittiniz? Work and travel ile mi yoksa green card çekilişini mi kazandınız
  • 21-08-2021, 01:37:04
    #15
    Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben farklı bir yol buldum. Yurtdışından kazanıp Türkiye de yemek. Bu şekilde herşey yolunda oluyor.
    61'ine kurban En iyisini yapıyorsun bence
  • 21-08-2021, 01:41:45
    #16
    Bizde isterdikte çıkıp gitmeyi kurulu düzenimiz var. 😁😁
  • 21-08-2021, 01:48:26
    #17
    Mushroom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anadil gibi İngilizceye gerek yok ve üstesinden gelemeyecegin bir problem yok. Kendine güven ve ilk maddi rahatlığında adımını at. Hayat senin hayatın. Herşey gönlünce olsun.

    Not: yola cikacagin zaman adres Bulgaristan olursa bana bir mesaj bırakabilirsin. Vatandaşı olarak elimden geldiğince yardımcı olurum
    Hocam hep oraya gelmek istemişimdir. Gezmek için gelsek nasıl gelebiliriz. Pasaportum var.. Bize de yardım eder misiniz ?
  • 21-08-2021, 01:49:24
    #18
    Bende 4-5 sene karar verdim ama hala gidemedim bakalım inşallah benden önce gidersiniz