OrhanBilge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten asıl mesele gidebilmekte. Yol olsa, ülkenin yarısı gitmişti
Yola çıkanların gittiğine şahit oldum. Yola çıkmadan konuşmak en azından benim için cesaret.