Uzun bir süredir düşündüğüm ancak uzun uzun düşünmeye bile gerek olmadığına karar verdiğim yurtdışına gitme fikrini faaliyete dökmeye hazırlanıyorum.
Şuan 26 yaşındayım. Yabancı dili sıfırdan iki sene içinde öğrenip, yurtdışına gitmeyi hedefliyorum.
Yurtdışında ne iş yapıcam, nasıl gidicem hakkında genel fikirler var ama bu süreç içinde daha sağlam bilgi ve yöntemlere ulaşacağıma eminim.
... Başarmak yolun yarısıdır.
Hiç bir açıdan, hiç kimseden, hiç bir anlamda destek görmüyorum. Tamamen hür irademle çıkacağım bu yol için sizden de fikirler bekliyorum. Gittiğimde mutlaka bu konuyu güncelleyeceğim.
Reis bavulunda yer faln varmi bende içime girip geleyim benide götür 😄