tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Keşke 4500 liram olsaydı.
19
●832
- 15-08-2021, 16:32:15Çalışıyorum zaten hocamRoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2021, 18:31:38nokebook tavsiye ederim hocam. Tablet sizi kısıtlartickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2021, 19:18:53Klavye, kalem ve fare donanımları ile birlikte kullanacağım hocam. Ben zaten dizüstünün hantallığı, büyüklüğü, şarj cihazının taşınmasından dolayı geçmek istiyorum. Hali hazırda bir dizüstüm var. Donanımsal olarak bir hayli yeterli.tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2021, 21:47:48İçinde Qualcomm SD 865 5G olduğu içinbilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle