tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nokebook tavsiye ederim hocam. Tablet sizi kısıtlar
Klavye, kalem ve fare donanımları ile birlikte kullanacağım hocam. Ben zaten dizüstünün hantallığı, büyüklüğü, şarj cihazının taşınmasından dolayı geçmek istiyorum. Hali hazırda bir dizüstüm var. Donanımsal olarak bir hayli yeterli.