Keşke 4500 liram olsaydı. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Keşke 4500 liram olsaydı.
19
●
832
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Keşke 4500 liram olsaydı.
1
2
3
15-08-2021, 21:58:52
#19
chnyrdkl
Bizde de keşke bir Macbook olsun diyoruz ama sadece sözde kalıyor 🤣
16-08-2021, 02:52:36
#20
tryigitx
Sd 865 iyi bir tablet seçmiş arkadaş yapılan yorumlar aslında bir nevi ekonomik. İndirim bularak daha ucuza getirilebilir bir tablet ben zamanında 3800 vermiştim
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler