Konu
Keşke 4500 liram olsaydı.
15-08-2021, 16:32:15
#12
tickenio
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
RoxiRox adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çalışın elbet olur hocam. Bence bi tablete bu kadar vermeye değmez.
Çalışıyorum zaten hocam