Arkadaşlar sağlık çalışanıyım. 2 yıldır aşı olmadığımız dönemde bile yakalanmadık bu illete. Ancak aşı olmamıza rağmen salı günü kurum içi taramada covid pozitif çıktı. Daha sonra delta varyantı olduğu bildirildi. Sinovac aşı olmuştuk biz ilk aşılamalarda.
Demem o ki aman aman çok dikkat edin bu delta varyantı süper bulaşıcı.
Covid Oldum- Aman dostlar delta varyantına dikkat.
34
●911
- 12-08-2021, 10:23:11bizim seçim sansımız yoktu ilk gelen sinovac aşıları olduğu için sinovac olduk. ama 3. dozu kesinlikle biontech yaptırın.Arsemia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle