• 12-08-2021, 10:19:36
    #1
    Arkadaşlar sağlık çalışanıyım. 2 yıldır aşı olmadığımız dönemde bile yakalanmadık bu illete. Ancak aşı olmamıza rağmen salı günü kurum içi taramada covid pozitif çıktı. Daha sonra delta varyantı olduğu bildirildi. Sinovac aşı olmuştuk biz ilk aşılamalarda.

    Demem o ki aman aman çok dikkat edin bu delta varyantı süper bulaşıcı.
  • 12-08-2021, 10:20:34
    #2
    Çok geçmiş olsun hocam, Allah acil şifalar versin.
  • 12-08-2021, 10:21:05
    #3
    geçmiş olsun
  • 12-08-2021, 10:21:12
    #4
    Geçmiş olsun 😊
  • 12-08-2021, 10:21:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam, ben de sinovac oldum kötü mü ettik diye düşünmeye başladım artık.
  • 12-08-2021, 10:21:52
    #6
    çok geçmiş olsun
    ben de sağlık çalışanıyım

    daha yakalanmadım inş. da yakalanmam

    hiç test yaptırmadım gerçi
  • 12-08-2021, 10:23:07
    #7
    Geçmiş olsun. Hocam peki hissediyor musunuz? Belirtirler var mı? Yani ben de 2 doz bionTech oldum artık bana bir şey olmaz diyorum. Bulaşsa da etkilemez diyorum ama. Sence?
  • 12-08-2021, 10:23:11
    #8
    Arsemia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, ben de sinovac oldum kötü mü ettik diye düşünmeye başladım artık.
    bizim seçim sansımız yoktu ilk gelen sinovac aşıları olduğu için sinovac olduk. ama 3. dozu kesinlikle biontech yaptırın.
  • 12-08-2021, 10:24:23
    #9
    Geçmiş olsun hocam, pandemi çıktığından beri test bile vermedim. İki gün önce aşı oldum hissediyorum yakında beni bulacak