Arsemia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam, ben de sinovac oldum kötü mü ettik diye düşünmeye başladım artık.
bizim seçim sansımız yoktu ilk gelen sinovac aşıları olduğu için sinovac olduk. ama 3. dozu kesinlikle biontech yaptırın.