• 12-08-2021, 10:25:01
    #10
    voyager adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Hocam peki hissediyor musunuz? Belirtirler var mı? Yani ben de 2 doz bionTech oldum artık bana bir şey olmaz diyorum. Bulaşsa da etkilemez diyorum ama. Sence?
    hocam ben trabzonluyum bağışıklığım çok güçlüdür köyde büyüdüğümüzden. ömrümde 2-3 kez doktora gitmişliğim var o kadar.
    ancak 39 dererece ateş, baş ağrısı, eklem ağrıları var şu anda. ayrıca o kadar halsiz yapıyor ki klavyenin tuşuna bile basacak haliniz olmuyor.
  • 12-08-2021, 10:27:48
    #11
    Sinovac olanlardan daha sonra tekrar covid olanları hep duyuyorum.
  • 12-08-2021, 10:29:50
    #12
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim seçim sansımız yoktu ilk gelen sinovac aşıları olduğu için sinovac olduk. ama 3. dozu kesinlikle biontech yaptırın.
    Geçmiş olsun hocam. Aşının etkisi olmuş ki taramada çıkmış vaka, kendiniz şikayetle gidip test olmamışsınız 😊 Acil şifalar.
  • 12-08-2021, 10:29:52
    #13
    mechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sinovac olanlardan daha sonra tekrar covid olanları hep duyuyorum.
    sinovac daha güvenli inaktif bir aşı ama işte delta varyantına karşı koruyuculuğu yok. örnek ben.
  • 12-08-2021, 10:30:36
    #14
    geçmiş olsun allah acil şifalar versin tez zamanda bu illetten hepimizi kurtarsın ALLAH inşallah
  • 12-08-2021, 10:35:04
    #15
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sinovac daha güvenli inaktif bir aşı ama işte delta varyantına karşı koruyuculuğu yok. örnek ben.
    Koruyuculuğu oldugu için şuan yogun bakımda değilsin..Kolay kolay hastaneye düşürmüyor sinovac aşısı..
  • 12-08-2021, 10:57:52
    #16
    DLT
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun Allah acil şifalar versin.

    Ben de dün Biontech 2. doz aşımı vuruldum.
  • 12-08-2021, 11:02:41
    #17
    Arsemia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, ben de sinovac oldum kötü mü ettik diye düşünmeye başladım artık.
    İki doz sinovac, Delta Varyantına karşı maalesef korumaz hocam.

    Konu sahibi arkadaşa geçmiş olsun.
  • 12-08-2021, 19:15:10
    #18
    Geçmiş olsun