Konu
Covid Oldum- Aman dostlar delta varyantına dikkat.
12-08-2021, 10:29:50
#12
Misafir
arenpi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bizim seçim sansımız yoktu ilk gelen sinovac aşıları olduğu için sinovac olduk. ama 3. dozu kesinlikle biontech yaptırın.
Geçmiş olsun hocam. Aşının etkisi olmuş ki taramada çıkmış vaka, kendiniz şikayetle gidip test olmamışsınız 😊 Acil şifalar.