Geçmiş olsun. Hocam peki hissediyor musunuz? Belirtirler var mı? Yani ben de 2 doz bionTech oldum artık bana bir şey olmaz diyorum. Bulaşsa da etkilemez diyorum ama. Sence?
hocam ben trabzonluyum bağışıklığım çok güçlüdür köyde büyüdüğümüzden. ömrümde 2-3 kez doktora gitmişliğim var o kadar.
ancak 39 dererece ateş, baş ağrısı, eklem ağrıları var şu anda. ayrıca o kadar halsiz yapıyor ki klavyenin tuşuna bile basacak haliniz olmuyor.