Konu
Covid Oldum- Aman dostlar delta varyantına dikkat.
12-08-2021, 10:23:07
#7
voyager
Geçmiş olsun. Hocam peki hissediyor musunuz? Belirtirler var mı? Yani ben de 2 doz bionTech oldum artık bana bir şey olmaz diyorum. Bulaşsa da etkilemez diyorum ama. Sence?