• 08-08-2021, 05:23:00
    #1
    Selam forum ahalisi bugün yeni işe başladım benim için iyi oldu inşaat halinde olan bir binanın bir nevi güvenliğini yapacağım öğlen 16.00 17.00 gibi gidip sabah 08.00'da mesai bitiyor yer hemen evimin karşısında yapacağım hiçbir iş yok zaten geceleri evde oturup yazılımla uğraşıyordum tek farkı burada oturup uğraşacağım konumda Kadıköyün en işlek yeri günlüğüm 80 TL olarak anlaştık biraz az ama olsun en azından kendi harçlığımı çıkarırım ve çıkıp kendi eğitimleri buradan alırım işverenle şuanlık bir sorun yok inşallah olmaz istiyorsan yat istiyorsan otur dedi

    Edit: kaldı 2 buçuk saatimiz hayırlısıyla bitiririz inşallah
  • 08-08-2021, 05:24:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun kardeşim. Allah işsiz olanlara da hayırlı işler nasip etsin.
  • 08-08-2021, 05:25:42
    #3
    Ebuderda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun kardeşim. Allah işsiz olanlara da hayırlı işler nasip etsin.
    Amin valla hocam az görmemek lazım bulamayanda var sonuçta
  • 08-08-2021, 05:26:11
    #4
    Hocam az degil mi ?
  • 08-08-2021, 05:28:06
    #5
    okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam az degil mi ?
    Konuda belirttiğim gibi hocam az ama hem bir iş yapmayacağım hem evde zaten her gece oturup yazılım ile uğraşıyordum ev yerine burada uğraşacağım sadece ve sokağımda olan cafeden de iş teklifi geldi orada da günlük 100 tl 10 12 saat falandı ama ben tek başıma ve sessiz sakin olacak işleri daha çok seviyorum kabul etmemde biraz da onun etkisi oldu hocam
    İstediğim zaman eve falan da gidip kalabiliyorum bir süre
  • 08-08-2021, 05:33:13
    #6
    Hayırlı olsun
  • 08-08-2021, 05:37:33
    #7
    Rafik boyle bir iş banada lazım ben(gece) 10 da dükkana geliyorum (gündüz) 12 de gidiyorum toplamda 12 saat aralıksız çalışıyorum yaklasik 3000 4000 adet ekmek sayıyorum sepetlere yani işin mükemmel hayırlı olsun gececi tayfaya hoşgeldin ha bu arada 90 TL yevmiye
  • 08-08-2021, 05:59:02
    #8
    Somuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rafik boyle bir iş banada lazım ben(gece) 10 da dükkana geliyorum (gündüz) 12 de gidiyorum toplamda 12 saat aralıksız çalışıyorum yaklasik 3000 4000 adet ekmek sayıyorum sepetlere yani işin mükemmel hayırlı olsun gececi tayfaya hoşgeldin ha bu arada 90 TL yevmiye
    Rafik kimdir nedir çözemedim hocam ama arada etrafımızda çıkarsa böyle işler paslaşabiliriz gece çalışmak güzeldir
  • 08-08-2021, 06:01:22
    #9
    tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rafik kimdir nedir çözemedim hocam ama arada etrafımızda çıkarsa böyle işler paslaşabiliriz gece çalışmak güzeldir
    Rafik Antep agzi bir kelimedir kanka dost arkadaş anlamında.Bu arada gece çalışmak hiç güzel deil şimdi bilmiyoruz ama ilerde ev bark sahibi olduğumuzda çoluğu çocuğu bırakıp işe gitmek zorunda kaliyosun bence berbat gececilik