Selam forum ahalisi bugün yeni işe başladım benim için iyi oldu inşaat halinde olan bir binanın bir nevi güvenliğini yapacağım öğlen 16.00 17.00 gibi gidip sabah 08.00'da mesai bitiyor yer hemen evimin karşısında yapacağım hiçbir iş yok zaten geceleri evde oturup yazılımla uğraşıyordum tek farkı burada oturup uğraşacağım konumda Kadıköyün en işlek yeri günlüğüm 80 TL olarak anlaştık biraz az ama olsun en azından kendi harçlığımı çıkarırım ve çıkıp kendi eğitimleri buradan alırım işverenle şuanlık bir sorun yok inşallah olmaz istiyorsan yat istiyorsan otur dedi
Edit: kaldı 2 buçuk saatimiz hayırlısıyla bitiririz inşallah
Yeni işe başladım hayırlı olsun
15
●615
- 08-08-2021, 05:25:42Amin valla hocam az görmemek lazım bulamayanda var sonuçtaEbuderda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2021, 05:28:06Konuda belirttiğim gibi hocam az ama hem bir iş yapmayacağım hem evde zaten her gece oturup yazılım ile uğraşıyordum ev yerine burada uğraşacağım sadece ve sokağımda olan cafeden de iş teklifi geldi orada da günlük 100 tl 10 12 saat falandı ama ben tek başıma ve sessiz sakin olacak işleri daha çok seviyorum kabul etmemde biraz da onun etkisi oldu hocamokyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstediğim zaman eve falan da gidip kalabiliyorum bir süre - 08-08-2021, 05:59:02Rafik kimdir nedir çözemedim hocam ama arada etrafımızda çıkarsa böyle işler paslaşabiliriz gece çalışmak güzeldirSomuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2021, 06:01:22Rafik Antep agzi bir kelimedir kanka dost arkadaş anlamında.Bu arada gece çalışmak hiç güzel deil şimdi bilmiyoruz ama ilerde ev bark sahibi olduğumuzda çoluğu çocuğu bırakıp işe gitmek zorunda kaliyosun bence berbat gececiliktlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle