Selam forum ahalisi bugün yeni işe başladım benim için iyi oldu inşaat halinde olan bir binanın bir nevi güvenliğini yapacağım öğlen 16.00 17.00 gibi gidip sabah 08.00'da mesai bitiyor yer hemen evimin karşısında yapacağım hiçbir iş yok zaten geceleri evde oturup yazılımla uğraşıyordum tek farkı burada oturup uğraşacağım konumda Kadıköyün en işlek yeri günlüğüm 80 TL olarak anlaştık biraz az ama olsun en azından kendi harçlığımı çıkarırım ve çıkıp kendi eğitimleri buradan alırım işverenle şuanlık bir sorun yok inşallah olmaz istiyorsan yat istiyorsan otur dedi
Edit: kaldı 2 buçuk saatimiz hayırlısıyla bitiririz inşallah